Verzamelblog over de liefde voor het Lezen, Schrijven, Boeken en Literatuur...
'Ik vind het prettig om een plek te hebben waar ik iedereen ken en waar ik in mijn eentje naartoe kan. Bijna dagelijks ben ik in de Engelbewaarder, een beetje ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten