Verzamelblog over de liefde voor het Lezen, Schrijven, Boeken en Literatuur...
Op symbolische wijze heeft burgemeester Harm-Jan van Schaik het oude Stadhuis aan de Markt geopend.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten