Dagblad van het Noorden |
Emmenaar publiceert boek voor autistische kinderen
Dagblad van het Noorden Gefeliciteerd, waarom duurde het twee jaar om het eerste boek uit te geven? ,,Dankjewel. Ja, het ging mis bij de uitgeverijen, volgens hen pasten de verhalen van Bep en Bas niet in hun assortiment. Toen ik een tijdje geleden een verhaal las in de krant ... |

Geen opmerkingen:
Een reactie posten