Die arme lezers onder elkaar... Contrabas En laten we wel wezen (de reactiedraden op literaire sites bewijzen het maar al te vaak): een discussie tussen boekenliefhebbers is meestal net zo zinnig als een discussie tussen Popeye en Brutus. Of tussen Lambiek en Sidonia. Het 'dit is een goed boek ... |

Geen opmerkingen:
Een reactie posten