donderdag 10 november 2011

Zoek het maar uit

Beschrijving
Wat zou jij doen als je een tweede kans kreeg in je leven? Met die vraag wordt Ella geconfronteerd als haar schijnbaar perfecte leventje overhoopgehaald wordt door een gewapende overval die ze ternauwernood overleeft.

Is haar baan in een boekwinkel eigenlijk wel genoeg voor haar? Wanneer gaat ze nu eindelijk zelf een boek schrijven? Wordt het niet eens tijd om te gaan samenwonen met haar ideale vriendje Owen? En waarom denkt ze opeens de hele tijd aan Dex, de jongen met wie ze opgroeide, haar eerste grote liefde? 

Gelukkig kan Ella met alles wat haar bezighoudt terecht bij haar oma. Dan stuit ze op een geheim dat oma altijd met zich heeft meegedragen over haar eigen jeugdliefde.

Reviews
"Wat mij betreft is dit het beste boek van Chantal tot nu toe. Het smaakt naar meer, veel meer. Het is met volle teugen genieten. Bijna inhouden met lezen omdat je anders veel te snel bij het einde van het boek bent en aan de andere kant niet kunnen stoppen met lezen omdat je gewoon moet weten hoe het verder gaat."

"Ik vind dit een van de mooiste boeken die ik ooit heb gelezen, het verhaal heeft me ontzettend gegrepen en ik heb gelachen en gehuild. In een woord GEWELDIG !! Is het level Chicklit volkomen ontstegen en mag met recht een roman genoemd worden."

"Ik kan iedereen dit boek van harte aanraden, is weer een waar meesterwerk, grote klasse.
Ik kan er geen genoeg van krijgen en van mij mag ze elke maand een boek uitbrengen.
Kan niet wachten op de volgende."

"Topboek van een topschrijfster. Bedankt Chantal!"




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nederlandse boeken  (468x60)