Rotterdam die mooie stad Contrabas Gerrit Komrij schreef in 1977 tamelijk treffende woorden over het Rotterdamse literaire leven: Rotterdam 'Iedereen kent iedereen, als eilandbewoners, en ze staan elkaar allen naar het leven. (...) De Rotterdamse kunstwereld is er één van destructie, ... |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten